Någon sa på radion..

.. i still med att det är bättre att vara vänner och vara förlåtande än att kriga. Tänkvärt.

En blick säger mycket ska du veta lilla du. Gå vidare, du behöver inte lägga energi på att göra livet surt för mig. Visst har jag det tufft idag, men jag tar inte åt mig längre av det du gör. Jag är stark i mig själv och växt något enormt denna tid. Jag bryr mig om det som är viktigt och står för vad jag gör!

MEN, nu till det viktiga, det bloggen ska handla om..

Pappa fick ett krampanfall i söndagskväll. Han har epilepsi, men detta berodde troligen på medcinerna han äter. Är rädd för att han någon gång ska få "anfall" när jag och han är ensamma hemma. Minns när han fick det i bilen en gång när jag och min familj varit i stan. Har bilden framför mig än fast jag var ganska liten. Jag och min bror gick in på mcdonald's för att jag skulle få slippa se det och vänta på att ambulansen skulle ta honom till sjukhuset. Hemskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0