Duga..

Kom fram till något inatt. Jag är rädd för att duga. Som det här med bollekskolan, var livrädd för att bli vikarie och det kunde jag inte vara på grund av att jag inte kunde få någon skjuts eller ordna det på något sätt pga pappa. Mina ordnarie gånger gick alltid att fixa på något sätt, men man kan inte komma samma dag och be läkarna om en annan tid. Kände panik inför mina vikarie gånger som alltid verka komma lika olägligt. Men jag slapp att vara vikarie.

Hemma vill jag ha allt perfekt. Inte så att jag städar och så. Men jag bakar och lagar mat. Måste alltid hitta något spännade och gott för att få en reaktion som "Oj, va gott det här var". Fast det antagligen duger med en helt vanlig sockerkaka.

Är väl bara några exempel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0