Mitt i allt

Mitt i allt så finns det faktiskt massa glädje och skratt. Det kan ingen och inget ta ifrån mig! Jag kan inte gräva ner mig eller stå och vänta på att saker ska "försvinna" och allt ska bli som det ska. Man lever bara en gång och jag tänker leva fullt ut, göra det jag vill och känner för. Det gäller bara att anpassa sig efter situationen och acceptera att såhär är det, jag försöker att göra något åt det jag kan och sedan är det bara att försöka hantera sina känslor på ett bra sätt. Vilket kanske inte är så lätt varje gång. Oftast samlar jag på mig massa och kan bli jätte ledsen eller arg för minsta grej. Men idag är jag glad.


Tack för en bra dag och fina minnen från 29 april 2011! (trots att man fått nya tankar och även värderingar som man helst inte vill tänka på MEN som är så viktiga. man lär sig att ta vara på livet ännu mer.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0